FRIDAY NIGHT FUNKIN' BUT IT'S ROBLOX W/ 8BIT-RYAN

  بازدید 182,440

Dawko

پیش ماه

Leave a like if you enjoyed today's video! Lots of love!
@8-BitRyan
Become a Dawkbro!
dawkosgames
www.twitch.tv/dawkosgames
lewis_dawkins
USE CODE DAWKO AT GFUEL CHECKOUT FOR A DISCOUNT! gfuel.ly/31AcTEM
Discord: discordapp.com/invite/dawko
MERCH: dawko.teemill.com/
NINDAWKO - irpost.info/get/8WOu0JSYcwmCHCYyiHx5mA.html

نظر
Purple Trooper
Purple Trooper پیش 7 ساعت
I have Ryan in my friends list :D
djallal 2006
djallal 2006 پیش 2 روز
Mom: why don t you play with the neighbor's kid? The neighbor's kid: 0:07
REMEDIOS DIMACULANGAN
REMEDIOS DIMACULANGAN پیش 2 روز
Haha dawko said the f word
REMEDIOS DIMACULANGAN
REMEDIOS DIMACULANGAN پیش 2 روز
3:24 da link
Larisan Maung
Larisan Maung پیش 2 روز
I luv the start of the vid
Varnix
Varnix پیش 2 روز
6:16 “No im bri’ish”
Sharki Sharki
Sharki Sharki پیش 5 روز
at 10:40 DAWKO SWOARE
Dark Endoskeleton
Dark Endoskeleton پیش 5 روز
Also mr.dawko you kinda said the "f" word on accident..........
Dark Endoskeleton
Dark Endoskeleton پیش 5 روز
Finally a dawko roblox video is back!!!!
Lor Emman
Lor Emman پیش 6 روز
I hear his first cuss word come out of his mouth 3:24
spark do3s_yt
spark do3s_yt پیش 6 روز
BRING BACK THE PIRATE HAT
Itz_Panda 70
Itz_Panda 70 پیش 8 روز
Play funky Friday on roblox :D it’s updated regularly and it has loads of mod songs
I'm a bear you've never seen
I'm a bear you've never seen پیش 9 روز
He only sweared two times
SuperSuperMega _Boi Nathan
SuperSuperMega _Boi Nathan پیش 10 روز
Can you play TPRP The Pizzeria Roleplay Remastered.
RTik
RTik پیش 11 روز
I wonder if people commented “I was in their game omg” or something like that lmao
God_zilla_BO I
God_zilla_BO I پیش 12 روز
What’s you’re user name dwako
Dark Plush Productions
Dark Plush Productions پیش 14 روز
10:40 DaWk0 sW0rEeeEEEe?????
TSF
TSF پیش 15 روز
actually there is a multiplayer mod for fnf
Typical_Pico
Typical_Pico پیش 15 روز
3:23 he swear D:
The Upsidedown Kid
The Upsidedown Kid پیش 19 روز
The first thing you see... T H O R N S
•Kxkvchi UwU•
•Kxkvchi UwU• پیش 19 روز
Tbh this game must be rigged, there's no way Dawko hasn't won once💀
baby boober on pc
baby boober on pc پیش 22 روز
they should play funky friday in roblox its a better version of this game
Anthony Castelhano
Anthony Castelhano پیش 24 روز
This is not peak roblox fnf, for peak fnf play Funky Friday They actually got character animations like Dad and Pico
Іванка Бортник
Іванка Бортник پیش 24 روز
Что
The Colourful Kids!
The Colourful Kids! پیش 25 روز
When in the name of roblox did he play roblox?
A Bacon Hair
A Bacon Hair پیش 26 روز
Yes.
Bean Man
Bean Man پیش 26 روز
Did dawko just swear (by the fnaf meme review??
Xandwerplayzgames
Xandwerplayzgames پیش 27 روز
I can’t tell if Dawkos is spamming or not LOL
Drem XD
Drem XD پیش 28 روز
8:00 when the imposter is susss
Orabi The Carnex
Orabi The Carnex پیش 28 روز
3:23 DAWKO SWEARS?!?!?!!?!!!?!!?! OH MY GOD I CANT BELIEVE IT HOW IS THAT POSSIBLE THERE IS NO WAY DEMONITIZED!!!!
Arely
Arely پیش 28 روز
I actually play roblox and then I see this vid by dawko lol
Ana Reyes
Ana Reyes پیش 29 روز
EVERYONE SHUT UP HE SWORE 3 TIMES!!!!!!!
Jeremiah Tate
Jeremiah Tate پیش ماه
im watching this on my school account during school lol
MILBERTO1234 CORDOVA
MILBERTO1234 CORDOVA پیش ماه
what's your username
Autumn Pavao
Autumn Pavao پیش ماه
I wanna challenge you so badly now T-T
AlexisBoiGamerXx
AlexisBoiGamerXx پیش ماه
"you had more notes than me"-Dawko
pollowastaken
pollowastaken پیش ماه
He swore
Cybers GamingZ14
Cybers GamingZ14 پیش ماه
Thats stupit intro is funny hahhahahah
yo x0 :D
yo x0 :D پیش ماه
Dawco wins: 0
Ceris
Ceris پیش ماه
I'M A DAWKBRO NOW
brian dae random gamer
brian dae random gamer پیش ماه
There's a game called even more fnf on roblox which adds more stuff like the bar and the note timing like sick. Good and bad and has the multiplayer still. You can change difficulties. It has mods like b side and whitty.
brian dae random gamer
brian dae random gamer پیش 21 روز
No one notices this message because no one notices this comment
FoxxiPlayz
FoxxiPlayz پیش ماه
Speaking of roblox theres a dawktrap shirt on the catalog
Rockstar Foxy Fan
Rockstar Foxy Fan پیش ماه
I love how the outro was silent after he lost every single time lol
shark video with croc
shark video with croc پیش ماه
What's the game called
LFVGamer Bro
LFVGamer Bro پیش ماه
3:20 😱😱😱
vlad anton
vlad anton پیش ماه
On Funky Friday
vlad anton
vlad anton پیش ماه
Hey Dawko can u try to challenge me
DireWolfDog 13
DireWolfDog 13 پیش ماه
5:17 I still love that part of the song 💛😌🙂😁
Evan Hayward
Evan Hayward پیش ماه
YES ROBLOX IS BACK!
Jace Carlisle
Jace Carlisle پیش ماه
This is way to hard on mobile
Sharkie
Sharkie پیش ماه
Me as soon as I saw this video: looking up dawkos roblox name and following him
Amelia Sansalone
Amelia Sansalone پیش ماه
Whoo go Dawko!
Imy Cotterill
Imy Cotterill پیش ماه
Yes
rafi kacper
rafi kacper پیش ماه
There is another game, it's called Funky Friday, it has ballistic :)
dark princess
dark princess پیش ماه
dawko
Rashidplayz R
Rashidplayz R پیش ماه
Why does everytime I see or I hear purple it reminds me of William afton?
Cyber
Cyber پیش ماه
When Dawko said "Look a squirrel" I was looking at a picture of a squirrel
RamNoobie
RamNoobie پیش ماه
I nearly forgot this channel
RamNoobie
RamNoobie پیش ماه
Do robeats roblox a
Enoch
Enoch پیش ماه
There is actually good games on Roblox
Ary G
Ary G پیش ماه
HAHAHAHAHA
Blaze Potato21
Blaze Potato21 پیش ماه
I laughed at the intro
RUBEN14CASTILLO
RUBEN14CASTILLO پیش ماه
More Roblox games pls 🙏🏻 c:
Eric82 playz
Eric82 playz پیش ماه
Play funkin Friday in roblox it is better
Lennyboi
Lennyboi پیش ماه
1:14 that guy is making me look like a weirdo
Lennyboi
Lennyboi پیش ماه
1:26 but thank you :)
An0therMel
An0therMel پیش ماه
I dont know but people hates me if i say my opinion TwT But dawko community is the most butiful so i think here is the perfect place for everyone U-U
noobyboiii
noobyboiii پیش ماه
The intro is cringe lol
• føxyamanda •
• føxyamanda • پیش ماه
Me: **trying to do the same moves as Keith** How I actually look like: 0:08
Ghost Macabre
Ghost Macabre پیش ماه
his name isn't keith
Kinga Wangmo
Kinga Wangmo پیش ماه
You should play Funky Friday
Kinga Wangmo
Kinga Wangmo پیش ماه
You should play funky friday
Oh_hey_look_a_tree
Oh_hey_look_a_tree پیش ماه
That intro tho
jonathan alvarado
jonathan alvarado پیش ماه
GET DAWKO TO 2MIL SUBS
Idk
Idk پیش ماه
I find out his name is louis
DarkGhosstout
DarkGhosstout پیش ماه
3:24 He barely said the f word but he realized (edit 1 I put the wrong time)
Freddy is ready
Freddy is ready پیش ماه
3:24 dawko swore lol
Isaac The Arctic Fox 2.0
Isaac The Arctic Fox 2.0 پیش ماه
In roblox, type Funky Friday. That will take you a better version of it.
Gentry Myers
Gentry Myers پیش ماه
Bruh
ParaWizin
ParaWizin پیش ماه
Ay dawko can You play Another Roblox Friday Night Funkin again pls now you bê winner
Whitty
Whitty پیش ماه
13:37 DAWKO SWORE!?!?!
Corrupted Keith
Corrupted Keith پیش ماه
Dawson his name is not boyfriend his name is Keith
Carlos
Carlos پیش ماه
"This song is so unbalanced" He doesn't know its the spooky month, hehehe
IDK73
IDK73 پیش ماه
you guys could try another roblox fnf game called "even more fnf". It has the bside remixes
Super Player 1
Super Player 1 پیش ماه
Play fnaf sr on roblox its like fnaf ar in roblox
Ian Graff
Ian Graff پیش ماه
Great concept for video
Purpleguyisgod!donttellmeotherwise FLAMENCO E
Purpleguyisgod!donttellmeotherwise FLAMENCO E پیش ماه
I fuck-I screwed up-dawko.also British gang!
ZeroKnight PlayZ
ZeroKnight PlayZ پیش ماه
Bye
ZeroKnight PlayZ
ZeroKnight PlayZ پیش ماه
Pls make more
Purpleguyisgod!donttellmeotherwise FLAMENCO E
Purpleguyisgod!donttellmeotherwise FLAMENCO E پیش ماه
PLS MY COMMENT WON'T POst
ZeroKnight PlayZ
ZeroKnight PlayZ پیش ماه
Hello dawk pls make a vid in Friday night funkun original
Jack Judge
Jack Judge پیش ماه
0:01
Jack Judge
Jack Judge پیش ماه
dawkbf 0:3
lil Sam
lil Sam پیش ماه
King dance
Jamie Hattan
Jamie Hattan پیش ماه
Dawko swore
Allison Ellerman
Allison Ellerman پیش ماه
What happened to the DawkoIRpost roblox account? Did you forget the pass or something?
Mini tangle
Mini tangle پیش ماه
Hello
Colorado Chicken nuggets
Colorado Chicken nuggets پیش ماه
Ryan:have you brushed your teeth today dawko:no im British
Emma Foster
Emma Foster پیش ماه
You should do roblox FNaF roleplay again!
Buur exe not the real buur
Buur exe not the real buur پیش ماه
Yeah man
Pedro Garcia
Pedro Garcia پیش ماه
Nomames el dawko tanto tiempo que no subía Roblox y aquí esta
Nicholas Gabriel
Nicholas Gabriel پیش ماه
1 like = 1 dawko's skill points in fnf
Sammobot5
Sammobot5 پیش ماه
10:39 you won tho
Game Theory: Minecraft, The Secret Desert Origin of Creepers
17:15
مقدمة جديدة لعيلتنا في رمضان🌙2021🎬Ramadan Intro
0:28
Essamnour Family I عصام و نور
بازدید 1.3M
مقدمة رمضان الجديدة  - قطوتنا سويد
9:05
عصابة بدر Badr_Family
بازدید 748K
FNAF ROBLOX...
16:50
Dawko
بازدید 670K
FNAF MEME REVIEW: THE RETURN
12:51
Dawko
بازدید 442K
Spooky Month - Unwanted Guest
10:07
Sr Pelo
بازدید 25M
مقدمة جديدة لعيلتنا في رمضان🌙2021🎬Ramadan Intro
0:28
Essamnour Family I عصام و نور
بازدید 1.3M
مقدمة رمضان الجديدة  - قطوتنا سويد
9:05
عصابة بدر Badr_Family
بازدید 748K